کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

کیمیای زندگی ما

لبخند زیبای کودکانه...

1391/3/7 9:53
نویسنده : مریم
755 بازدید
اشتراک گذاری

من عادت به نوشتن زیاد ندارم، اما دلم نیومد این چند جمله را از کیمیا ننویسم...

بعضی شبها نوبت منه که به کیمیا قصه بگم. بماند که تا حالا یک قصه را چندین بار تکراری تعریف کردم و در هر نسخه تعریفی هم تغییراتی دادم! چشمک

اما لذت بخش ترین قسمت قصه گفتن، قسمتیه که داستان بجای خوبش می رسه و شخصیت های داستان خوشحال می شن یا هدیه ای می گیرن...اونجاست که رو صورت کیمیا قشنگترین لبخند حک می شه و من احساسی دارم از این لبخند که قابل بیان نیست...بسیار زیباست...لبخندی زیبا، دلنشین و کودکانه که نشان از پاکی فطرت یک کودک هست....لبخند

مهرداد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
7 خرداد 91 10:04
قشنگترین لبخندهای زندگیم... 1) لبخند رضایت پدر و مادرم 2) لبخند عاشقانه و مهربان مهردادم 3) لبخند زیبا و معصومانه کیمیای قشنگم