کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

کیمیای زندگی ما

قد و وزن خوشگل خانم

1391/4/9 20:13
نویسنده : مریم
1,234 بازدید
اشتراک گذاری

کیمیا جونم

 شما تا 6ماهگی یه دختر کوچولوی تپل مپل مامانی بودی ولی از 7ماهگی که غذا خوردن را شروع کردی و در ضمن شروع به راه رفتن هم کردی افزایش وزنت کم شد. از اونجایی که خانم دکتر ابطحی نازنین کاملا به تمام خصوصیاتت واقف بودند گفتند در مورد کیمیا کاملا" این موضوع طبیعیه و جای نگرانی نیست. ولی خب دیگه از 8ماهگی دختر تپل مپل من فقط قد کشید.

الان هم که 5/3 سالته نسبت به همسنهات قد و وزنت کاملا" طبیعیه. پاهات مثل خونواده پدریت حسابی باریک و کشیده است و با یک نگاه معلومه که جزو دخترهای خوش قد و بالا می شی.(راستش تو این مورد فکر می کنم شما به مهسا جون دختر عموی بابایی کشیدی و از این بابت خیلی خیلی خوشحالم.)

امروز یهو به فکرم رسید قد و وزن 1سال اول زندگینت را بذارم تو وبلاگت. واسه این کار دوست گلم معصومه جون که از طریق نی نی سایت باهاش اشنا شدم و زحمت تمام طراحیهای تولد امسال شما را کشید یه کارت خوشگل برام درست کرد.

این هم شعر خودم و مامان طلا واسه دختر گلم:

ماشالا ماشالا بهش بگین           ماشالا

ماشالا به قدش بگین                 ماشالا

ماشالا به چشماش بگین           ماشالا

هرکی بگه ماشالا                     مکه بره ایشالا   

123 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا
21 تیر 91 21:01
کیمیا ی عزیز خاله، من و مامانت به این نتیجه رسیدیم که همزاد همیم و من با دیدن کارت قد و وزن تو دارم به این نتیجه میرسم که شباهتهای بین تو و پسرمنم کم نیست.