کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

کیمیای زندگی ما

نظرات (5)

بابای ملیسا
25 تیر 91 22:53
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ بود . وبلاگ ملیسا خانم با بیش از ده عکس جدیدش به روز شد . ممنون میشم به وبلاگ دختر گلم سری بزنید و با گذاشتن یک نظر شب های قشنگ دخترم ملیسا رو پر ستاره تر کنید . منتظر شما هستیم.
آوازقو
26 تیر 91 7:11
باسلام .لبخند زیبای فرشته شما بسیار زیباست . زیبای من چشمانت را بگشا...... لبخندت پر معناسب...... گیسوانت در همهمه باد زیباست....... گونه هایت جایگهی برای بوسیدن و نوازشهاست...... دستانت پر از صمیمیت و دوستی هاست ...... تقدیم به تو فرشته آسمانی
مامان یاسمن الیسا
31 تیر 91 11:18
وای خدا . چه ژست زیبایی . این ژست زیبایی خودتو صد برابر کرده بوسس
مژی جون(مژگان)
31 تیر 91 11:34
افرین به این کیمیای گل من عاشق این دختر باهوشمممم

خدا کنه من هم بتونم دخترم و مثل کیمیا خانم تربیت کنم



مژگان عزیزم...مرسی از محبتت من مادر بودن را از شما یاد می گیرم...قطعا" وانیای نازنین با وجود مادری مثل شما همیشه موفق خواهد بود.

عسل
31 تیر 91 13:42
چقدر به دلم ميشيني عزيزكم
الهي هميشه زنده و سالم وصالح باشي
نصف عمرم برفنا بود كهدير ديدمت



عسل جان شما بی نظیری،نمونه ای،دوست داشتنی هستی...
امیدوارم تمام لحظات زندگیت سرشار از سلامتی و خنده و مهربانی باشد...