کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

کیمیای زندگی ما

آموزش مفاهیم ریاضی-مفهوم کمتر بیشتر

1391/7/7 16:35
نویسنده : مریم
1,151 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم

امسال عید دایی سینا برات یه عیدی خیلی خوشگل خریده بود....یه اسباب بازی موزیکال برای ماهیگیری با کلی ماهی و دوتا هم قلاب ...شما عاشق این اسباب بازیت هستی و خیلی وقتها با هم مسابقه ماهیگیری می ذاریم...چند روز پیش فکر کردم از فرصت استفاده کنم و با همین مسابقه و شمردن تعداد ماهیهایی که شکار می کنیم مفهمو کمتر و بیشتر را بهت یاد بدم....شما هم که مثل همیشه تشنه آموختن و یاد گرفتن ...در نتیجه خیلی زودتر از اون چیزی که من فکرش را می کردم تونستی کمتر و بیشتر را تشخیص بدی....الان دیگه این موضوع حسابی برامون سرگرم کننده شده و تو هرجا که باشیم بلاخره یه چیزی برای شمردن و مقایسه پیدا می کنیم....
تو مهمونیها:تعداد خانمها ،آقایون و بچه ها را می شماریم و با هم مقایسه می کنیم....
تو پارک:تعداد دخترها و پسرها،تعداد بچه هایی که تو صفهای مختلف ایستاده اند....
تو خیابون:تعداد ماشینهای سفید،طوسی،سیاه،پژوها،پرایدها و .....

کیمیا با قلاب ماهیگیری..آماده برای مسابقه ماهیگیری با مامانی 

 کیمیا در حال مقایسه ٢ و ١...
(عاشق این نگاه کیمیا هستم....وقتی این قیافه را به خودش می گیره می فهمم که جواب درست را می دونه ولی تصمیم داره منو سرکار بذاره)

 

 دووووووووووووووووووووووووو

 

 و یه کم تفکر بیشتر برای شمارش بیش از ٤ عدد....

 مثل همیشه......خدایا متشکرمممممممممممممممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آوا مامان رادین
9 مهر 91 12:20
آفرین دختر باهوش. خیلی گلی کیمیا جونم.
کیمیای عزیزم قدر این مامان باحوصله و خلاق و با ذوق رو بدون عزیزم.
مریم جون عاشق این حساتم عزیزم. خیلی با ذوقی و خوشم میاد که از هر چیزی بازی میسازی و چیزی یاد این دختر گلم میدی.
منم همه این بازیهارو با رادین میکنم ولی این حسهایی را که شما تو بازیها ایجاد میکنی و اونهارو نامگذاری و هدفمند میکنی خیلی دوست دارم. و همیشه فکر میکنم که چرا اینها به ذهن من نمی رسه موقع بازی.
البته خوب خانم دکتری گفتن و یه مریمی.


آوا جونمممممممممممم شما هم بی نظیری....من یکی که به این موضوع اعتقاد و ایمان دارم....بلاخره باید عروس خوبی تحویلت بدم دیگه...گردنبند چی شد؟؟؟ خودت نپیچونیش ها.....