کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

کیمیای زندگی ما

دختر کزت من...

1391/2/2 8:40
نویسنده : مریم
2,194 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم

شما از وقتی که خیلی کوچولو بودی عاشق کار خونه بودی و تمیز کردن و گردگیری کردن...واسه همین هم ما خیلی وقتها بهت می گفتیم کزت.

امروز سرکار نرفتم واسه همین شما را هم مهد نبردم.داشتم کارهای خونه را انجام می دادم که یه دستمال ازم خواستی و طبق معمول هم خواستی که خیسش کنم. من هم بعد از تمیز کردن اتاق خواب اومدم هال و دیدم شما روی میز وسط هال و میزهای کنار کاناپه هامون را حسابی دستمال کشیده و تمیز کردی.....

 

 

 

کیمیا در حال تمیز کردن میز و کمک به مامان

 

کیمیا در حال تمیز کردن میز

 

کیمیا در حال کمک به مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مژی جون
2 اردیبهشت 91 8:14
اخی...............خسته نباشی کیمیا جونممم
مهرداد (بابا)
25 اردیبهشت 91 15:37
حتماً من هم تراندیه هستم!!!