کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

کیمیای زندگی ما

برف پاک کن یا شیشه پاک کن؟؟؟

1391/2/3 23:11
نویسنده : مریم
533 بازدید
اشتراک گذاری

دختر باهوشم

امروز که داشتیم با هم می رفتیم مهد کودک بارون هم نم نم می بارید. شما گفتی مامان چرا شیشه پاک کنها را روشن نمیکنی؟گفتم مامانی چون بارون کمه بعدش هم به اون وسیله می گن برف پاک کن نه شیشه پاک کن. بعد شما در کمال تعجب من گفتی :نه مامان برف پاک کن درست نیست چون وقتی که برف نمی باره و فقط داره بارون می آد هم شما و بابا اونا را می زنین بعدش هم تازه من بعضی وقتها دیدم وقتی که برف یا بارون نمی آد هم شماها اونا را روشن می کنین که شیشه ها را تمیز کنین. پس دیدی شیشه پا کن درسته نه برف پاک کن؟؟؟؟

و بدین ترتیب بود که من موندم و یه عالمه علامت سوال که چرا ما به برف پاک کن می گیم برف پاک کن؟؟؟؟سوال و شما با چه دقتی از صندلی عقب متوجه شدی که ما از اون برای پاک کردن شیشه هم استفاده می کنیم.متفکر

دوستت دارم دختر دقیق و باهوشم.روزی هزار بار خدا را شکر می کنم که یه دختر با این دقت نظر بهم داده و امیدوارم که بتونم تو را به جایی که لیاقتش را داری برسونم. قلب

البته شیرین زبونی امروز شما یه بار دیگه هم شب منو غافلگیر کرد. امشب یهو گفتی مامان اجازه هست من وقتی بزرگ شدم با بابا عروسی کنم و بیام با شما 3تایی زندگی کنیم؟گفتم مامانی شما هروقت دوست داشتی می تونی بیایی پیش ما ولی اگه شما با بابا عروسی کنی دیگه بابا فقط دامادت می شه و اون وقت بابا نداری ها. شما هم یه کم فکر کردی و گفتی پس اشکال نداره من می رم با نیما عروسی می کنم و بعدش هم با مادرجون اینا زندگی می کنیم اون وقت می اییم خونه شما مهمونی. گفتم پس مامانی اون وقت دیگه دایی نیما نداری ها. و شما در نهایت حاضرجوابی گفتی اشکال نداره. دایی سینا که هست اون می شه داییم. نیما هم می شه دامادم. و باز من موندم و یه عالمه علامت سوال که تو چطور تونستی در عرض چند ثانیه به این نتیجه برسی که چون 2تا دایی داری می تونی از یکیش بخواهی دامادت بشه و باز دایی داشته باشیسوال؟؟؟؟

راستی کیمیا جون ما هرکاری می کنیم شما به هیچ عنوان به نیما، دایی نمی گی (نه برای صدا کردنش و نه وقتی که درموردش حرف میزنی)و بهش فقط نیما می گی ولی به سینا همیشه می گی دایی سینا.تنها باری که به نیما دایی گفتی چند روز پیش بود که نیما فرمون دوچرخه محبوبت را که مدتها بود شکسته بود تعمیر کرد و شما حسابی خوشحال شدی و بهش گفتی دایی نیما می شه نی نی بزرگم(عروسک محبوبت)را هم درست کنی.آخه دیگه خراب شده و گریه نمی کنه.بابا هم همش شرکته و نمی تونه درستش کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهرداد (بابا)
25 اردیبهشت 91 15:36
اما من همچنان می گم برف پاکن!!!