کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

کیمیای زندگی ما

قشنگترین کادوی تولد برای مامان

1391/2/1 23:09
نویسنده : مریم
4,031 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز و مهربونم

امروز صبح همین طور که داشتم کار می کردم یادم افتاد که امروز اول اردیبهشته....بهت گفتم کیمیا می دونی اردیبهشت شروع شده و چند روز دیگه تولد منه؟ و شما جوابی بهم دادی که از تمام کادوهای دنیا برام بیشتر ارزش داشت.

گفتی :مامان واسه تولدت چی دوست داری برات بخرم؟

دوستت دارم دختر نازنین و مهربونم که این قدر مهربون و فهیمی.....بغل

بعدش هم بدون اینکه من متوجه بشم رفته بودی پیش بابا و تو گوشش گفته بودی :واسه مامان چی کادو بخریم؟

بابا هم بهت گفته بود هرچی شما می گی بریم بخریم.

و شما دختر گلم بهش گفته بودی: بابا بریم یه انگشتر و گوشواره واسه مامان بخریم.تشویق

دخترم شما یه خصوصیت بی نهایت خوب داری و اون هم اینه که مثل بقیه دختر بچه ها به مامان حسودی نمی کنی. هر وقت ببینی من از یه چیز تازه دارم استفاده می کنم فوری می گی مامان مبارکت باشه چقدر این قشنگه.  راستش این جمله ات دیگه الان حسابی معروف شده. شما این جمله را حتی به یه جفت جورابی که من تازه خریده باشم هم می گی. خیلی وقتها هم اگه از اون وسیله خیلی خوشت بیاد می گی مامان اینو استفاده کردی بعدش نگه می داری واسه من که بزرگ شدم ازش استفاده کنم. 

دخترکم امشب وقتی داشتیم از خونه بابا بزرگ اینا بر می گشتیم شما یه کاری کردی که منو بابا حسابی شگفت زده شدیم. طبق معمول تا سوار ماشین شدیم درخواست آهنگ دادی و بابا هم واست سی دی رنگین کمان را که خیلی دوست داری گذاشت. شما هم کاملا" هماهنگ با اهنگها نتها را تکرار می کردی و اهنگ را خودت می خوندی. ما مطمئن هستیم که استعداد موسیقی تو بی نظیره ولی متاسفانه برای همسایه عزیزمون که قرار بود بهت موسیقی یاد بده مشکلی پیش اومده و فعلا" برنامه منتفی شده.ناراحتولی من حتما" یه معلم دیگه واست پیدا می کنم.از خود راضی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مژی جون
2 اردیبهشت 91 8:13
سلامممممم به به یه ایندختر فهمیده که اولا به فکر مامانش وتولد و کادوشه و دوما ومهمتر این که میدونه چی بخره مامانی خوشش بیاد .......تبریک میگم مریم جون درضمن واقعا دختر نازی داری خدا اون و برای شما و شما رو برای اون نگه داره یه نینی کوچولو هم به جمعتون اضافه بشه دیگه حله
sara
18 مرداد 91 8:53
خیلی خوشکل بود، البته نه حرف دختر کوچولو بلکه احساسات پاک و مادرانه این مامان گل که مثل همه مامان ها صادقانه و از ته قلبه
عشق این مامان به دختر کوچولوش خیلی راحت درک میشه
عاشق همه مامانام مخصوصا" مامان گل خودم


ساراجان مرسی از اینکه سر زدین و نظر گذاشتین.... کاملا" درست متوجه شدین من کیمیا را با تمام وجودم و احساسم می پرستمش.....کیمیا بزرگترین نعمتیه که از خدا گرفتم....خدایامتشکرمممممممممممممممم