کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

کیمیای زندگی ما

تشکر ویژه از خوانندگان خاموشمان

1391/10/9 16:32
نویسنده : مریم
631 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

مدتهاست متوجه شده ام خیلی از دوستان و آشناهامون خواننده خاموش و دایمی وبلاگ نازنین دخترم هستند...از اینکه این خونه قشنگ کوچیک ما میزبان میهمانانی بزرگوار است خیلی خوشحالم....
واسه همین احساس کردم به خاطر ادای حق میزبانی هم که شده باید از این یاران همیشگیم تشکر بکنم.

اول از همه از مادربزرگهای مهربون کیمیا متشکرم که می دانم خواننده خاموش و همیشگی خلوت من و دخترم هستند...آنانکه قطعا اگر تجربیاتشان و راهنماییهایشان نبود من این راه بسیار سخت را می بایست به تنهایی می پیمودم.

سارای عزیزم،خواهر نازنین و بی نظیرم ،18 سال از زندگیم را بدون وجود خواهری مهربون سپری کردم و الان 15 سال است که گرمای وجود نازنینت باعث شد فراموش کنم نداشتن خواهر را...سالهاست که فراموش کرده ام مادرم هیچگاه برایم خواهری به دنیا نیاورد...سالهاست فراموش کرده ام نام خانوادگی و نام پدر و مادر خواهرم با من یکی نیست و به عوض تمام اینها همیشه به یاد دارم که تو یه گوشه خیلی دور دنیا یه خواهر دارم که همیشه به یادمه...هیچگاه لازم نشد برای اینکه کیمیا فراموشت نکند ازت حرف بزنم...عشق و  محبت بی کرانت انچنان در وجودش رخنه بسته که هیچگاه به این فکر نمی کند که "خاله ساره ،خاله الکیه"....او تو را خاله واقعی خود می داند آنچنان که من تو را خواهری از جنس خود می دانم. همیشه دلتنگتیم و تشنه دیدارت.

نسیم مهربون دختر عموی خیلی قشنگ و نازم محبت،زیبایی و عشق فراوونی که تو وجود شما هست نه تنها همه بزرگترهای دورو برت که حتی کیمیای ۴ساله را هم به خود جذب کرده. این روزها یکی از برزرگترین الگوهای رفتاری کیمیا بین آدم بزرگها شما هستی و من خیلییییییییییییییی خوشحالم که دخترکم انتخابی به این خوبی انجام داده. خوشحالم که دخترعموی نازنینی مثل شما دارم و آرزوی یه عالمه موفقیت و شادی برایت تو زندگی و کنار مامان و بابا و داداش مهربونت دارم.

ممنونم از همه دوستان مجازیم به خصوص دوستان مهربانم در "نی نی سایت"...آنانکه بیشترشان را ندیده ام  ولی گرمای دلهایشان و راهنماییهایشان و کلام مهربانشان برایم دنیایی ارزش دارد.

لاله عزیزم می دانم که خواننده خاموش اینجایی...برایت سالهای سال زندگی خوب و خوش در کنار همسر مهربانت و خونواده قشنگ و خواهران مهربانت آرزو می کنم.شما جزو بهترینهایی و لایق بهترینها هم در زندگی هستی...

آزاده مهربونم،مهسای عزیزم و تمام دوستان گل هم مدرسه ایم، من عشق را ،دوستی را ،محبت را و شادی را سالها در کنار شما تجربه کردم و آموختم...می دانید که چقدر برایم ارزشمندید و چقدر دوستیهایمان را دوست دارم. در کنار من و دخترم بمانید که همیشه نیازمند محبتتان هستیم.

متین بسیار عزیزم،مادر مهربون و نازنین تارای عزیز،ابراز لطفهای بیکرانت در مورد خلوتکده من و دخترم همیشه خوشحالم می کنه....تو بهترین مادری...شایسته ترین برای نازنین دخترت...
امیدوارم همواره شاهد موفقیتها و شادیهای بی پایان دخترت در زندگی باشی....

نوشین عزیزم ،یکی از  ارزشمندترین هدایایی که کیمیا تا به حال گرفته ،سی دی هایی است که شما زحمتش را کشیده بودید. هرشب با گوش کردن به یکی از این داستانهامی خوابد و هرشب به یادش می اندازیم که یه گوشه دوری از این دنیا یه خاله نوشین و عمو محمدی زندگی می کنن که بسیار مهربونن و او را دوست دارند.هنوز هم با دیدن افرادی که دارن تو پارک ناهار می خورن می گه "مامان کی دوباره 13بدر می شه همگی بریم اون پارکه و آش با ماکارونی بخوریم؟"برای خودت و محمد عزیز ارزوی یه زندگی شاد و پاینده در کنار کودکانی سالم و صالح آرزو می کنم.

سپاسگذارم از همه شماهایی که وقت می گذارید و در شادیهای ما شریک می شوید...زندگیهایتان شاد و پر از خوشی باد.
امیدوارم همه خوانندگان اینجا همیشه شاد و سلامت و موفق باشند...و اینکه خواندن نظرات تک تک شما بزرگواران و یادگاریهایی که برایمان می گذارید دنیایی می ارزند و قطعا زیباترین خاطرات و یادگاریهایی خواهد بود که از کودکی کیمیا به جا می ماند.پسسسسسسسس منتظر خواندن کلمات ارزشمندتان هستیم.

پاینده باشید و شاد....قلبخجالتقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سارا
5 دی 91 21:30
من تا حالا دوست و خواهری به خوبی و با مرامی تو نه دیدم، نه شنیدم.


سارا جونم تو بهترینی...هم بهترین دوست هم بهترین خواهر و هم بهترین خاله دنیا