کیمیاکیمیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

کیمیای زندگی ما

این روزهای ما

1391/5/16 4:59
نویسنده : مریم
587 بازدید
اشتراک گذاری

دلبند شیرین زبانم

این روزهای ما (یا به قول زبان شیرین خودت:"امروزها") در حالی می گذرد که شما لحظه به لحظه شیرین سخن تر و حاضرجوابتر می شوی.....جوابهای منحصربه فردت و شیرین زبونیهات دیگه جدی جدی عقل و هوش من و بابایی و بابابزرگها و مامان برزگها و داییهات را برده.

البته نازنینم این را هم اضافه کنم که شما خیلیییییییییییییییییییییی شیطونتر شدی و تقریبا" به ندرت حرفهای منو گوش می کنی.....حالا حتی مامان بزرگهات هم که همیشه منو تشویق به بردباری می کردند می گویند که شما خیلی شیطون شدی و طبیعتا" سروکله زدن با شما نازنین دخمل انرژی خیلی زیادی از من اون هم تو این روزهای گرم و طولانی تابستان و ماه رمضون می گیره.اوه

و اما حرفهای این چند وقت اخیر....

*به زودی....مامان من شیرم را به زودی خوردم....این روزها این قید زمان جایگاه ویژه ای تو صحبتهای شما داره

*حالت خوب شد ؟؟؟؟(به جای حالت جا اومد)

*تو کاری نداشته باش یا تو کارت نباشه.....خطاب به من و بابا وقتی که می خواهی یه کاری بکنی که میدونه قراره باهاش مخالفت بشه

*خودتو جمع کن.....خنده دارترین تکیه کلام این روزهات که فکر کنم از پسرهای کلاست یاد گرفتی.

*خوبت شد ؟؟؟؟؟؟

دیروز صبح هرچی گشتم ساعت و حلقه ام را پیدا نکردم.چند بار پرسیدی مامان دنبال چی می گردی؟ گفتم :مامانی دنبال ساعتم هستم و در نهایت هم ناچار شدم یه ساعت دیگه بردارم با انگشتر نامزدیم. تو ماشین گفتی می دونی ساعتت کجاست؟گفتم :نه کجاست؟گفتی :تو کیف بنفش من. با عصبانیت گفتم:مامانی پس چرا به من نگفتی؟و شما فرمودین:"آخه مامان شما که از من نپرسیدی ساعتت کجاست.باید به من می گفتی کیمیا شما می دونی ساعت من کجاست؟که من هم می گفتم اره مامان تو کیفه منه."دیگه خودت قیافه منو تصور کن.....تعجب

پنج شنبه افطار پدرجون اینا و بابابزرگ اینا اومده بودن خونه مون.شما دوتا تفنگ اب پاشت را برداشتی و به من گفتی مامان اینا را پر کن که من دایی سینا و نیما را خیس کنم. طبیعتا" من هم اجازه ندادم و جنابعالی هم رفتین پیش مامان بزرگهاتون و گفتین :می بینین من چه بدبختی از دست این مامانم دارم؟؟؟عصبانی

چندروز پیش یه دستمال خواستی که میز نقاشیت را تمیز کنی. بعد گفتی پیس پیس(اسپری تمیزکننده) را هم بده. من هم گفتم نه نمیشه.رفتی و چند دقیقه بعد برگشتی و گفتی"حداقل یه دستمال خیس به من می دادی......قهقهه

و اما داستان عشق و عاشقیهات که به تازگی شروع شده و من دعا می کنم خدا مارو با وجود یه دختر لوند و ناز مثل شما عاقبت به خیر کنه.....راستش اخیرا" متوجه شدیم که شما جایگاه خیلی خیلی خاصی در بین پسرهای مهدکودکت پیدا کردی.

مامان محمدسام(که 1سال هم از شما بزرگتره)می گفتند که پسرش تو خونه گفته" من بزرگ شدم می خوام با کیمیا عروسی کنم چون اون همیشه همه لباسهاش را با هم ست می کنه".

مامان رادین(همکلاست) می گویند:رادین تو خونه هرکاری را به یاد شما انجام میده.به یاد شما غذا می خوره،بازی می کنه،مسواک می زنه و خلاصه هرکاری که می خواد بکنه از مامانش می پرسه که آیا کیمیا هم این کار را انجام می ده یانه؟جالب اینجاست که شما ظاهرا" تو کلاس خیلی هم با رادین دوست نیستی.

مامان محمدصالح (همکلاسیت) می گویند محمدصالح خیلی وقتها شبها بهانه شما را می گیره و می گه"من دلم برای کیمیا تنگ شده"

و سینه چاکترین عاشقت آقا سپهر گل.....دوشنبه ها که عمو کیهان می آد شما تنها دختری هستی که با یه پسر می رقصی(اون هم به قول خودت خیلی ناز) و اون پسر هم سپهرخان می باشند.بابای سپهر می گویند سپهر توی خونه دائما" تلفن دستشه و می ره تو اتاقش و وانمود می کنه که داره با کیمیا حرف می زنه.

و شاهکار همه اینها مکالمه ای که ظاهرا" امروز تو مهد داشتین و برام تعریف کردی.....

محمدصالح:کیمیا بیا امروز پیش من بشین.

سپهر:کیمیا اگه محمد صالح اذیتت می کنه بیا بشین پیش من...آخه من عاششششششق تو هستم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

شادی
15 مرداد 91 15:08
جیگر این شیرین زبونیها
مریم جون خدا برات نگهش داره

من هروقت حرفای کیمیارو می خونم عاشق که هستم خر می شم برم تو خط آوردن دخمل خخخخخخخخ

ببوس دخملی نازتو



شادی جونی خیلی مرسی عزیزم.....خر چیه قربونت برم..دیگه وقت دومی داره می شه عزیزم....

آوا مامان رادین
16 مرداد 91 14:46
وای عزیز دلم! مریم جون مامانی با این همه خاطر خواه می خواهی چی کار کنی؟ ولی از همه شاهکارتر حرفش به مامان بزرگا بوده که از دست شما چه بدبختی داره. قربون این دختر ناز برم من!
❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 10:10
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
سمانه مامان کیمیا
19 مرداد 91 21:17
سلام خیلی کیمیا نازی و باهوش دارید ماشلاااااا من همیشه خواننده خاموشه وبلاگتون بود....یعنی ما هم 2 سال دیگه دچار این شیرین زبونی ها میشم ممنون میشم در مورد صندلی ماشین راهکارتون رو بگید چون واقعا معضل شد مرسی
ماماشهین
20 مرداد 91 8:58
سلام خانمی غیبت داشتی..کیمیا جونو ببوس.وب من .
www.avazeghoo.niniweblog.col


آواز قوی عزیز مرسی که لطف می کنی و سر می زنی... سرم گرمه روزه داریه....ایشالا به زودی دوباره ظاهر می شم....چشمک...




راستی مرسی از این که بابابزرگ ارغوان را معرفی کردین....خودم پیداشون نکردم ولی یه روز دیدم برام نظر گذاشتن...و دیگه ذوق مرگ شدم و حالا خواننده همیشگی وبلاگشون هستم...
سمانه مامان کیمیا
20 مرداد 91 10:45
ممنون از لینک منم لینک کردم ... منتظر راهکارهای صندلی ماشین هستم



سمانه جون تو وبلاگتون براتون نظر خصوصی گذاشتم و توضیح دادم.کیمیا جون را هزارتا ببوس
سمانه مامان کیمیا
20 مرداد 91 15:46
ببخشید مریم جون من دیر به دی خصوصی چک میکنمخیلیییی راهای خوبی بود ولی کیمیا که الان تا این حد نیمفهمه چند وقتش بود کیمیا اینطوری بهش میگفتید....کیمیا ما خیلیییییی قلدر تر از این حرفاست که بخواد اینطوری بشینه و گوش کنه و نشونش بدیم....ولی راه خوبی بود... مرسیییییییییییسسی
آواز قو
21 مرداد 91 6:20
سلام عزیزم ..طاعات وعباداتتون قبول حق ..... تورو بخدا دعایم کن که محتاج محتاجم....سراپانیاذم//////// التماس دعا
خاله معصومه
24 مرداد 91 10:51
الهی جیگر تو دختر شیرین زبون رو برم من
تو کارت نباشه رو خوب اومدی هههههههههههههه عزیزم


مرسی معصومه جون....امیدوارم خدای مهربون ستایش نازنین را همیشه در پناه خودش و زیر سایه پدر مادر عزیزش نگه دارد.